Zoo

Ja som ni kunde lesa i forra inlegget so hade vi problem me att finna boende, so even idag, men lyckades efter 2 timmar finna oss ett freescht hostel faktiskt.. vi e nojda.
Som rubriken lyder so va vi po Zoo idag, tanken va stranden, men de ha "bara" varit 24 grader o massa moln me kylig vind idag so vi okte po zoo. Vi sog Kennguru, men de kan jag even meddela att vi sett sodana fria ockso, fron toget, ner vi oket hit. De hoppade soo fint, men gud va smo de e ? kanske finns olika strolekar?

Idag e de en vecka sin vi begav oss av hemifron, jag (Fiia) kan sega att hemlengtan e po g att komma faktiskt, jag trivs som fisken i vattnet osv, men onskar att mina venner o familj kunde uppleva de her me mig..









Lova
Fiia o Amanda


Kommentarer
Postat av: Nahal

aa, kom hem till mig, saknar er och behöver er :(

2011-01-24 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0