Dagen D

Idag bär de av till Andra sidan jorden. Herregud, kan knappt fatta.. Men fasiken va kul de ska bli ;)
Vi kommer att åka från Jkpg runt kl 13.00, o sen lyfter planet 17.15 ca..
Jag har sovit 4 timmar inatt, men kan meddela att Amanda sten somna igår vid ca 00.00, o sovit en helt natt, så jag kan bara säga att hon styr idag, jag kommer inte kunna tänka :P haha..
Sen vill jag ännu en gång påmina er om att de e ingen idé att ni skickar sms eller ringer på våra svenska nr, då vi inte kommer använda de. Vill ni kontakta oss så får de bli skype eller facebook, mejl funkar me :)
Ha de nu kanon i kalla Sverige så kommer de snart upp fina bilder från stranden på oss..










Love
Fiia o Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0